luni, 15 iulie 2013

Din gandurile unui suflet trist....

  Totdeauna am incercat sa inteleg totul asa cum este, si n-am incercat sa schimb nimic niciodata, pentru ca tot ce se intampla se intampla cu un motiv,  nimic nu e intamplator, iar eu nu am dreptul sa schimb nimic si uneori poate e mai bine asa...

 





Viata este un mister imprevizibil, sti doar ca astepti sa vezi ce se mai intampla si nu poti face nimic in privinta asta, te simti atat de neputincios in fata ei.

  Multe dintre lucrurile pe care le fac, nu le mai gasesc rostul si totusi continui. Mi-e frica sa ma despart de ele, sa renunt pur si simplu, desi stiu foarte bine ca de multe ori ma indrept spre nicaieri.

  Am incercat de atatea ori sa-mi pun ordine in viata, in ganduri, in sentimente, fara rost insa. Am ajuns sa-mi dau seama ca nu am realizat nimic, ma uit in urma si nu vad nimic, e gol….si doare.

  Nu vreau nimic mai mult decat sa pot sa fiu fericita din nou...

Urasc starea in care sunt, sa stau in fata monitorului, sa nu fac niciun gest, sa nu schitez nimic si sa plang pana cand simt ca inima-mi iese din piept si o ia la fuga! 

 Sti ce ma facea pe mine fericita? Mai presus de toate era sentimentul ca exista cineva care ma iubeste. ... Intr-un moment imi doream sa pot rosti cuvantul „fericire“ fara sa sune a falsitate, iar cand l-am rostit am fost egoista si am vrut sa fiu toata viata exact asa cum eram in momentul acela...  E greu, atat de greu, simt ca totul se naruie, ca nimic nu mai conteaza,  nimic nu ma bucura, trec zilele pe langa mine, fara sa observ, fara sa imi pese....

   Ne despart multe… distanta, viata, oamenii, poate si destinul dar daca as privi dincolo de fereastra camerei mele te-as zari, pentru ca esti totul , esti departarea, esti apusul si rasaritul... esti totul si, totusi, nimic...  


5 comentarii:

  1. SUPERB BLOG ! MULTUMESC ! FELICITARI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere